چگونگی مصرف رازیانه / زمان مصرف رازیانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 36
نویسنده : admin

مصرف گیاه رازیانه در بارداری ضرری به همراه ندارد و داروخانه‌های گیاهی ایران به شکل‌های مختلف (مثل قطره آنتی‌میگرن، شربت توسیان، شربت تیسیان، پودر ژنرال تونیک، قطره سنکول، سنالین، منتازین و لوسیون تقویت موی سنیره) عرضه میکند که داخل تمام این محصولات رازیانه وجود دارد. گفته می‌شود اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید مصرف رازیانه را فراموش نکنید. همچنین اگر خانم قبل از باردای رازیانه بخورد احتمال دختر شدن جنین بیشتر می‌شود، یعنی مصرف رازیانه در بارداری به تعیین جنسیت فرزند نیز کمک می‌کند.

بهتر است روزانه حداکثر ۵ گرم رازیانه یا یک تا سه استکان عرق آن را مصرف کنید و برای اینکه نتیجه درمان مشخص شود و گیاه خواص درمانی خود را به جای بگذارد، حداکثر ۴۰ روز زمان نیاز دارد. البته برخی گفته اند که رازیانه اثر قاعده‌آور دارد و ممکن است منحر به سقط جنین شود. در هر حال بهتر است در مصرف رازیانه در بارداری زیاده‌روی نکنید.

طریقه مصرف رازیانه برای لاغری
طریقه مصرف رازیانه برای تنبلی تخمدان

رازیانه به عنوان یک چربی سوز قوی عمل می کند و در حفظ تناسب اندام بسیار موثر است.

رازیانه با سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن روند آن را تسریع می‌کند؛ در نتیجه با مصرف سریع تر کالری از طریق سلول‌ها انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند.

این گیاه همچنین تاثیر بسزایی در کاهش اشتها و گرسنگی را دارد

* رازیانه خون را تصفیه می‌کند و با دفع باقی‌مانده ادرار مانع از تراکم چربی اضافه در کبد می‌شود.

رازیانه با تولید ملاتونین: که هورمون مسئول چرخه خواب است. یک خواب خوش و کامل را برای شما به ارمغان می آورد. خوردن آب رازیانه کمک می‌کند تا میزان ملاتونین تنظیم شود.البته بدان معنا نیست که این گیاه خواب‌آور است بلکه با مصرف آن در طی روز احساس می‌کنید که انرژی اضافه دارید اما هنگام شب راحت‌تر به خواب می‌روید. بهتر است با مصرف روزی یک تا ۲ لیوان شروع کنید؛ ابتدا میزان مصرف کم باشد و سپس افزایش دهید. اگرچه دم‌نوش رازیانه طبیعی است اما باید مراقب بود که به آن حساسیت نداشته باشید. زنان باردار نباید آن را مصرف کنند.

اگرچه رازیانه در کاهش وزن موثر است اما خوردن زیاد آن باعث تسریع روند کاهش وزن نخواهد شد، مانند همه چیز باید تعادل رعایت شود.

زمان مصرف رازیانه

نحوه مصرف پودر رازیانه

میزان مصرف و همچنان زمان آن به هدف شما شما بستگی دارد چنانچه به جهت تخم گذاری در بانوان است می بایستی صبح ها و بصورت ناشتا میل شود اگر هم به جهت لاغری عرق رازیانه را مصرف میکنید بهتر است بعد از هر وعده غذایی یک استکان میل کنید

مصرف در دوره بارداری و شیردهی

در زنان شیرده, خوردن رازیانه باعث افزایش شیر آنها می گردد ولی در زنان باردار بهتر است که استفاده نشود.(چگونگی مصرف رازیانه)

 

منبع:saat24



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان zorika و آدرس zorika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com